17 Mayıs 2011 Salı

Meksika'da İlköğretim ve Ortaöğretim

Bir halk eğitimi en büyük başarılarının Meksika Ulusal Komisyonu Ücretsiz Ders Kitabı, bugün her ilköğretim CONALITEG metin ve ortaöğretim metinler firma yayıncılık tarafından geliştirilen öğrenci için gelen bir ihale vardır. Bugün farklı Hint dillerde metinler de olduğu gibi görme engelli çocukların ulaşır.
Yerli eğitim de Meksika mevcut olmuştur. zaten yerli topluluklar için 1960'lardan beri, iki dilli ilköğretim programlarının orta doksanlar bir anayasa reformu sonrasında, bu programların yeni bir ivme olacak olmasına rağmen.

Meksika ilk ülke yetmişli yıllarda, uydu, küçük kasaba ve zor erişim yerli toplulukların amaçlayan ile ortaöğretim sistemi içinde set oldu. 2005 yılında bu sistem zaten 30.000 okulların bağlı, 3 milyon öğrenci ve önceden kaydedilmiş eğitim materyali şirketin "Edu-Sat" kullanarak telekonferans, video konferans aracılığıyla uydu üzerinden iletilen almak 300.000 öğretmen vardı. Bu sistem Meksika ortaöğretim okulları olarak bilinen kullanmak Okulları. Meksikalı uydu eğitim programlama bazı Orta Amerika ülkeleri ve Kolombiya bazı bölgelerinde ve yayın ediliyor ABD'nin güney eyaletlerinde iki dilli bir eğitim yöntemi olarak kullanılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

muzafferbadem@hotmail.com