17 Mayıs 2011 Salı

Meksika'da Yükseköğretim

Nacional Universidad Autonoma de Mexico, Meksika Ciudad Universitaria, D. Merkez Kütüphanesi F. 21 Eylül 1551 Meksika'da ilk üniversite kurulması Royal ve Papaya ait Meksika Üniversitesi'nde, 25 Ocak 1553 tarihinde kendi içerisinde açılması idi. 22 Eylül 1910 Universidad Nacional de Meksika adıyla kuruldu Ulusal Özerk Meksika Üniversitesi'nde (UNAM) kuruldu. Üç Nobel ödülü sahipleri: Octavio Paz (Edebiyat) vardır, Alfonso Garcia Robles (Barış) ve Mario J. Molina (Kimya). UNAM zengin tarihi ve Meksika kalkınmasına katkıda tarafından kabul edilir, Maksimum üniversite. cari yıl 2010 kadar UNAM ülke ve aynı şekilde gelen araştırmacıların en önemli jeneratör olarak bilgi disiplinleri daha fazla çeşitlilik yetiştiriyor ile kredilendirilen kabul edilmektedir.
Ulusal Politeknik Enstitüsü Mexico City 1936 yılında Cumhurbaşkanı Lazaro Cardenas del Rio yönetimi sırasında kuruldu. ülkenin yeniden inşasında devrimci idealler, mesleki eğitim sınıfları en anda savunmasız isteyen takiben, aynı zamanda ülkenin sanayi ve ekonomik kalkınmasına ivme olduğunu. Bu, yüksek akademik standartlara sahip bir Meksika'da en prestijli eğitim kurumları ve önemli bir kurumdur yönetim alanlarında, bilim, mühendislik ve yeni teknolojilere teknisyen ve uzmanlarının eğitiminde öncü bir liderdir.
Başka bir kurum Universidad Autonoma Metropolitana, Meksika yüksek öğrenim, 1974 yılında Cumhurbaşkanı Meksika Luis Echeverría'nın kararnamesiyle kurulmuştur. Dört adet (veya kampüsü) Mexico City eteklerinde yer vardır. Bu birimler Azcapotzalco, Cuajimalpa, Iztapalapa ve Xochimilco vardır.
Meksika Mesleki eğitim bilginin gelişim derecesi (Üniversite veya Kurum) ve katkı (kamu veya özel) niteliğine göre dayanmaktadır.
Eğitim Model Teknolojik Üniversitesi Meksika yükseköğretim sisteminde bir bağlantıdır. 1991 yılında onun görünümünü, çalışmalar Sekreterliği Halk Eğitim, Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Almanya, Japonya ve Fransa gibi ülkelerle Meksika'da eğitim programları karşılaştırıldığında tarafından yürütülen ürünüdür. Bu kurumlar devlet hükümetlerin merkezi olmayan kamu kuruluşları olarak, hedeflerini Teknoloji Üniversitesi arasında, ortaya kendi mezunları toplumlarında ekonomik kalkınmayı teşvik becerilerini katkı beklediğini söyledi. 2009 için, 73 teknolojik üniversiteler, ülkenin 29 ülkeleri kapsayan vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

muzafferbadem@hotmail.com