7 Ağustos 2011 Pazar

Yurtdışı Eğitimi, İngiltere

Oxford Üniversitesi
Yurtdışı dil eğitimi nedir diye tanımlayacak olursak:
Yurtdışı Eğitim, bir kişinin eğitim görmek için yurtdışında bulunmasıdır. Yani, eğitim görmek üzere yurtdışına çıkılmasına yurtdışı eğitim, eğitim almak üzere yurtdışına giden öğrenciye ise yurtdışı eğitim öğrencisi denmektedir.
Yurtdışı eğitim, amacına göre de farklılıklar gösterir. Yurtdışına dil eğitimi amacıyla bir dil okuluna gidilmesine "Yurtdışında Dil Eğitimi" denmektedir. Yurtdışı Dil Eğitimi sırasında öğrenci, yurtdışındaki bir yurtdışı eğitim dil okuluna kaydını yaptırarak burada dil eğitimi alabilmektedir. Yurtdışı dil eğitimi istenilen ülkede istenilen dil seklinde yapılabilir. Türk öğrencileri ele alırsak Türk öğrenciler en çok İngilizce yurtdışı eğitim tercih etmektedirler.
Oxford Üniversitesi
İngilizce yurtdışı eğitiminde en popüler ülkeler şunlardır:
İngiltere,
Amerika,
Malta,
Kanada,
Avustralya,
Yeni Zelanda
Güney Afrika şeklinde sıralanabilir.
Hepimizin tahmin edeceği üzere Yurtdışı Dil Eğitimi düşünüyorsak ve bu dil seçimimizde İngilizce olacaksa ilk akla gelen ülke İngiltere, şehir de Londra olmaktadır.
Eğer dil öğrenmek istiyorsanız ve buna imkanınız var ise (önce maddi sonra zaman bakımından) mutlaka yurtdışında eğitim görmelisiniz. Bu belki imkanlara göre 1 ay olur, 3 ay olur yada yıllık olur bunun hiç önemi yok. Ancak şu kesindir ki, eğer yurtdışında eğitim alırsanız bunun farkını çok iyi anlayacaksınız.



            

·         İngiltere'de Sosyal Hayat
·         İngiltere'de Ekonomik Durum
·         LONDRA'DA GEZİLECEK YERLER
·         İNGİLİZ MUTFAĞI









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

muzafferbadem@hotmail.com